El germà de Sara Lozano demana presó immediata per al condemnat pel crim a Montblanc

El germà de Sara Lozano, assassinada la nit del 24 al 25 d'octubre de 2014 en una finca situada entre Montblanc i l'Espluga de Francolí, ha demanat l'ingrés immediat a presó del condemnat pel crim, Jaume Solsona. Mario Lozano ha fet aquesta petició després de conèixer el veredicte del judici que ha declarat culpable a Solsona pel què es considera satisfet "després de quatre setmanes de nervis, de patiment, d'incertesa i de múltiples sentiments i sensacions". Lozano afirma que el 9 de març, "després de l'exposició del fiscal i del meu advocat, vaig arribar a la conclusió de que estava cent per cent convençut de que la persona que va matar a ma germana va ser Jaume Solsona" i que "no hi havia cap escletxa en la meva ment que pogués desviar el meu pensament en cap altre sentit".

De fet, el germà de la víctima assegura que "després de lligar el gran nombre d'indicis, proves pericials, tècniques, forenses, línia temporal dels fets i de les declaracions" sobre els fets "no deixaven cap dubte de que havia estat ell". També afirma que en els darrers sis dies tenia els seus dubtes sobre si els membres del jurat popular "podrien veure-ho tant clar com jo". El seu veredicte, per unanimitat, l'ha portat a agrair el seu paper. "El jurat ha fet una gran feina, la justícia que buscava, la justícia que buscàvem molts", ha explicat Lozano afirmant que "només tinc paraules d'agraïment pel seu esforç, per la seva dedicació, per la feina feta per cadascun d'ells".

Tot i amb això, Mario Lozano s'ha mostrat contrariat. Es pregunta "com pot ser que després d'haver estat declarat culpable d'aquesta atrocitat, surti per la mateixa porta que jo" i per quin motiu no ha "ingressat a la presó immediatament, sí, preventiva, però immediata". "Com es pot deixar un homicida lliure després d'haver estat jutjat i declarat culpable?", es pregunta el germà de la víctima que s'ha mostrat ferm en el seu propòsit que "ingressi a presó aviat". "Ara sí que podem dir ben clar i ben alt allò que portem dos anys i mig callant: Jaume Solsona Tost, tu ens vas matar a la meva germana, la nostra neboda, la nostra cosina, la nostra amiga i la nostra veïna", conclou Lozano en el seu comunicat.
Share on Google Plus

About PortalNou Valls

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada