El Convent de les Arts d'Alcover acull l'espectacle 'A mi no me escribió Tennessee Wiliams'

El teatre en estat pur avalat unànimement pel públic i la crítica en la darrera edició de Fira Tàrrega serà la protagonista al Convent de les Arts d'Alcover aquest diumenge, 26 de març, a les 7 de la tarda. Es tracta de l'obra de teatre, dansa i cançó 'A mi no me escribió Tennessee Wiliams'. Una dona d'edat indefinida explica les seves recances. Amb un gust especial per la hipèrbole sentimental, exposa les desil·lusions que l'han convertit en la persona que és ara i s'emmiralla en la desmesura de les heroïnes de Tennesee Williams o en les dives de la cançó. Rere les seves històries apareix una figura desnonada emocionalment i econòmicament que lluita per la supervivència amb les armes de la ficció.

Una peça amb diverses disciplines i dramatúrgia de Marc Rosich, que fa incursions en la dansa, el teatre gestual, el text clàssic, el playback, la cançó en directe i la performance, buscant la proximitat amb el públic aconseguint captivar els espectadors. L'autor Marc Rosich i l'actor Roberto G. Alonso han confegit una dramatúrgia excepcional, tendra i irònica, que barreja Shakespeare amb la 'movida madrileña', passant per 'Memorias de África'.

Tot passa en una estructura dramàtica feta de fragments, on l'espectador haurà de lligar caps i construir el retrat d'aquesta ànima partida, atrapada en fetitxes del passat, cega davant un present desolador i desactivada davant de qualsevol resposta de futur. Un espectacle pensat per a la distància curta, per veure teatre en estat pur. A més, aquest diumenge continua la iniciativa de l'Escola de l'espectador amb el col·loqui post-funció amb l'actor Roberto G. Alonso i el director Marc Rosich, coautors de l'obra.
Share on Google Plus

About PortalNou Valls

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada