L'Ajuntament d'Alcover renova la borsa de treball municipal per millorar la seva eficàcia

La Borsa de Treball d'Alcover és un servei gratuït que ofereix l'Ajuntament a totes aquelles persones que estan desocupades. Aquesta ha de ser l'eina encarregada de relacionar les necessitats ocupacionals de les empreses del municipi amb les característiques de les persones aturades d'Alcover. La Borsa ja existia però tenia mancances pel que fa a la classificació dels diferents perfils. Mitjançant el projecte Alcover Funciona va sorgir la possibilitat de renovar la borsa de treball i amb les aportacions fetes per les empreses i l'Escola d'Adults, s'ha modificat el format actual.

A partir d'ara quedaran definides les aptituds i els perfils de les persones aturades que presentin la sol·licitud, es classificaran i  d'aquesta manera s'agilitzarà la tasca de recerca i contractació de nous treballadors per les empreses d'Alcover i de la comarca. Les persones interessades han de dirigir-se a Ca Cosme i un cop presentada la sol·licitud, s'informatitzarà la informació presentada i  se'ls realitzarà una entrevista per poder classificar segons  el perfil del demandant.

A més, la borsa de treball també facilitarà informació sobre els diferents cursos de formació que s'imparteixen actualment des de l'Ajuntament i els cursos provinents del SOC. Cal destacar que els cursos de formació que actualment s'estan realitzant per part de l'Ajuntament han estat escollits tenint en compte les possibles ofertes de feina que poden sorgir al municipi i fen una valoració de les principals mancances dels currículums actuals.
Share on Google Plus

About PortalNou Valls

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada