L'Ajuntament de Valls augmenta els tràmits que es poden fer a través d'internet

L'Ajuntament de Valls ha posat a disposició dels vallencs nous serveis d'administració electrònica que permetran fer ús de la seu electrònica d'una forma més efectiva i fer els tràmits administratius de forma més eficaç. Els ciutadans podran entrar a la seu electrònica (https://seu.valls.cat/) i utilitzant un certificat digital realitzar les peticions. Per exemple, podrà disposar del volant d'empadronament de manera immediata tan sols entrant a la seu electrònica mitjançant el certificat digital. Així mateix, també es podrà demanar a través de la seu electrònica el certificat d'empadronament. Aquest es generarà per part de la corresponent oficina gestora i retornarà al ciutadà.

Des de l'Ajuntament es es presenten una sèrie de vídeo-tutorials d'ajuda per presentar la seu electrònica i els serveis que s'ofereixen. Es poden trobar a l'enllaç http://www.valls.cat/seu-electronica/ajuda-a-seu. Els particulars que no disposin del certificat digital poden demanar gratuïtament el certificat digital emès per l'Agència Catalana de Certificació. A través de l'enllaç http://www.idcat.cat es pot realitzar la sol·licitud d'aquest certificat, el qual es podrà recollir a l' entitat de registre més avinent.
Share on Google Plus

About PortalNou Valls

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada